Lovebrand
23. 10. 2019 |Lovebrand je slangové označení značky, které se podařilo usídlit se v srdcích svých zákazníků. Mají s ní spojené pozitivní asociace, dodává jim ten správný emočně-symbolický význam, ztotožňují se s jejím posláním a svými produkty a službami jim reálně ulehčuje život. Pokud značka tyto podmnínky naplňuje, zákazníci si za její produkty rádi připlatí. Nesledují totiž racionální poměr cena / výkon, ale hlas svého srdce.
Stát se lovebrandem si nemůžete zaplatit jako výkonnostní kampaň. Značky na tom pracují roky a obvykle to znamená, že kromě byznysu dělají i něco navíc. Třeba dbají na krásný design svých poboček, stmelují komunitu, dělí se o svoje know-how nebo podporují výzkum. Cokoli, co odpovídá jejich vizi. Nezvýší jim to sice okamžitě obrat, ale důvěru lidí určitě. Pro snazší rozhodnutí, kam při cestě k lovebrandu investovat svou energii, je dobré mít zpracovanou strategii značky.
Mezi české lovebrandy můžeme zařadit například síť restaurací Ambiente, půjčovnu sdílených kol Rekola, automobilku Škoda, výrobce kuchyňského vybavení Tescoma, síť prémiových supermarketů Delmart nebo výrobce nemocničních postelí LINET.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet