Analýza kontaktních míst
23. 10. 2019 |Touchpointy jsou česky kontaktní místa, kde se člověk potkává se značkou. Může jít o různé části na webu, o výlohu obchodu nebo reklamní billboard. Ale touchpoint nemusí být jen fyzické místo, mohou jím být i reprezentanti firmy (zaměstnanci, vedení). Jsou to také situace, ve které na značku zákazník třeba jen pomyslí, třeba když dostane hlad, platí na pokladně nebo odesílá e-mail. Důležité je, aby všechny tyto situace byly relevantní právě pro vaši značku.
Analýzou kontaktních míst myslíme projektový nástroj, typicky tabulku, kde jsou všechna místa shromážděna, je jim přidělena priorita, odpovědná osoba a popsán jejich aktuální stav. Pokud neodpovídá tomu, jak je značka nastavená a jaké asociace si podle strategie z tohoto kontaktního místa mají lidé odnášet, plyne z toho úkol, jakým způsobem to napravit.
Analýza kontaktních míst obvykle vzniká po dokončení strategie značky a je jednou z důležitých cest, která vám pomůže uvést ji v život. Za její správu by měla být odpovědná jedna osoba a stav všech kontaktních míst by měla pravidelně kontrolovat.
- Více o tom, jak si vytvořit analýzu kontaktních míst a začít pracovat na jejich ideální podobě najdete zde.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet