Freshlabels: Analýzy a obsahová strategie
29. 05. 2014 | LovebrandFreshlabels prodávají fresh kousky oblečení od značek, které mají příběh. Můžete je koupit jak na internetu, tak v kamenných prodejnách. Freshlabels jsou synonymem stylu a městské kultury, ale rozhodně to není nějaká hipster značka – na to jsou prý příliš mainstreamoví.
Už jen fakt, že značky, které sem dováží, mají velmi propracovaný moderní obsahový marketing, naznačoval, že Freshlabels nebudou zaostávat. A tak pro nás byla práce pro Freshlabels opravdová výzva.
Pochopit komunity a naservírovat fresh obsah
Cílem naší práce bylo pochopení komunit okolo značky Freshlabels a souvisejících projektů. Na tomto pevném základu jsme identifikovali témata, která souvisí se značkou Freshlabels, ale zároveň baví “jejich lidi”. Metodou pro pochopení komunit nám byla tzv. Social Network Analysis – analýza vazeb mezi uživateli sociálních médií a struktura jejich zasíťování.
Je jen málo věcí lepších než pevné základy pro obsahovou strategii. Třeba čokoládový cupcake <3.
Freshlabels byli i před naší spoluprací tvůrci kvalitního obsahu. Jenže když jde o obsah, jde taky o detaily. Lovebrand tak na základě analýzy navrhl nejen témata, ale i způsob, jak je využít v různých sociálních médiích. Na konkrétních příkladech, které vycházely z již publikovaného obsahu, nebo z nových témat.
Výsledkem byla spokojenost na obou stranách. My oceňujeme hlavně rychlost, se kterou Freshlabels uvádějí naše doporučení v praxi. To se moc často nevidí.
Co o spolupráci říká Honza Bouška, majitel Freshlabels?
Lovebrand nám ve spoustě věcí “otevřel oči”. Řešili jsme analýzu naší komunity, obsahovou strategii i tvorbu konkrétních příspěvků a kampaní. Vzhledem k tomu, že rádi děláme věci po svém, oceňujeme, že nám nenutí žádná univerzální řešení, ale snaží se nás posouvat správným směrem. Kromě toho je s nimi sranda.
Naše práce vás určitě zaujala. Teď už stačí jen zvednout telefon nebo napsat e-mail.
Kontaktujte násTweet