Logo, které zazáří mezi ostatními
Logo je většinou to první, co začínající podnikatelé začnou řešit. Vymyslí si název a vyberou několik log, které se jim osobně nejvíc líbí. A nechají kluka od vedle logo graficky zpracovat. “Udělejte mi něco v tomhle stylu“. To opravdu není nejšťastnější řešení, protože výběru loga by měla předcházet alespoň základní práce na značce (v ideálním případě celá strategie značky). Navíc by na něm měl pracovat někdo, kdo pochopí vaše zadání a přitom dokáže být kreativní.
Jak se dostat k novému logu?
Nejprve s vámi vytvoříme představu o tom, jaké by výsledné logo mělo být a sepíšeme všechny tyhle požadavky do zadání, se kterým se bude grafikům dobře pracovat. Přes to nejede vlak. Poté jsou dvě varianty – v případě, že známe grafiky, kteří by byli pro tuto práci vhodní, oslovíme je. Druhá varianta je využití některý z webů, kde se grafici sdružují. Lze na nich totiž vyhlásit soutěž. V obou případech grafikům práci zadáme, odpovíme na jejich otázky a celý proces s nimi budeme řešit, abyste s tím měli minimum práce.
Po tom, co společně vybereme vhodné logo, od vítěze získáme všechny podklady ve správných grafických formátech a ve všech potřebných variantách. Budete tak mít jistotu, že jste na nic nezapomněli.
Proč logo nevytváří přímo Lovebrand?
Protože na různé práce je třeba různé dovednosti a málokterý grafik obsáhne všechny grafické styly. I kdybychom byli grafici, pravděpodobně bychom nedokázali řešit všechny zakázky. My grafici nejsme, proto jsme si vybrali spolehlivé profesionály, se kterými pracujeme dlouhodobě. Někdy se hodí také weby, na kterých mohou grafici soutěžit o to, kdo dodá nejvhodnější návrh.
Potřebujete logo? Popište nám, co přesně hledáte
Tweet