Loading...

ShopCamp 2016: 10 tipů, jak budovat značku e-shopu

Určitě to také slýcháte: v době, kdy má internetový obchod každý druhý člověk v paneláku, nejde do nekonečna bojovat o zákazníka pouze nejnižší cenou. Jenže čím tedy? Snadno se řekne, že to tedy chce budovat značku, ale jak to provést? Na letošním ShopCampu Matez ukázal 10 konkrétních tipů, jak se do toho pustit, i když zrovna nemáte horentní částky na kampaň.

Další užitečné materiály, které se vám budou hodit

Video na MladýPodnikatel.cz
Poslechněte si Matezův rozhovor na podobné téma pro server MladýPodnikatel.cz. Tedy jak budovat značku e-shopům.
Seriál o budování značky
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali seriál o jedenácti článcích o tom, jak sám podnikatel může vyšperkovat svou značku.
Video o chybách v brandingu
Proč jsou archetypy příliš složité? Honzu v hodinovém videu zpovídal Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.
Zakladní slovníček brandingu
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali slovníček všech termínů spojených s budováním značky. Zjistíte, jak to vidíme my.
Jak tvoříme značky
Řídit a budovat svou značku mají mít možnost i malé firmy. Klasické metody #hochbrandingu jim ale nepomůžou. Jak to tedy děláme?
Zkontrolujte si značku
Kde jinde začít než tady. Připravili jsme seznam 9 ukazatelů, které si můžete zkontrolovat a zjistit tak, v jakém stavu může být vaše značka.

Desatero tipů pro e-shopy

  1. Zvolte dobrý název, který vás odliší
  2. Zákazníci se chtějí ztotožnit s posláním značky. Předejte jim ho
  3. Naslouchejte svým zákazníkům
  4. Udržte jednotný styl / tonalitu značky
  5. Ukažte lidskou tvář za e-shopem
  6. Buďte vidět i off-line
  7. Ať je nakupování alespoň trochu zážitek, ať potěší
  8. Dejte něco i těm, kteří nic nenakupují
  9. Spojte se s trendem nebo komunitou
  10. Podpořte vlastní šuškandu kolem značky

Jak budovat značku e-shopu

 

Chcete s námi zůstat ve spojení?

Nechte nám svůj e-mail a my napíšeme, až zase připravíme další užitečné materiály.
Spamovat vás nebudeme – na to nemáme čas.