-
Děláme značky a od teď to bude ještě jasnější
26. 11. 2015Dva roky ostrého fungování Lovebrandu jsou neuvěřitelná škola. Ani nevíme, co je lepší – jestli to, co se naučíme o byznysech našich klientů, nebo to, co zjišťujeme o tom našem vlastním. Kromě klientů, kteří se už sluní ...Přečíst > -
Byznys model je jako čtyřkolka, která vás doveze na Sněžku. ...
17. 04. 2015Všichni kolem vás hází marketingovými výrazy a vy netušíte, co je positioning. Mítink, brífink, brainstorming. Tak normálně mluvíme, tahle slova nám tu nějak zdomácněla. Někdy se stává, že taková slova splynou, ale jejich ...Přečíst > -
Hochbranding aneb Jak vaší firmě sluší šaty s nabíranými ...
17. 03. 2015Příští týden nás můžete vidět na konferenci Brandstoming. Když jsme přemýšleli, o co se s publikem podělíme, měli jsme docela jasno – chceme na našich dosavadních projektech ukázat náš přístup k tvorbě značek. I bez ...Přečíst > -
Vybrat dobrý název pro firmu není hračka. Máme návod, jak na to
24. 02. 2015Možná to taky znáte, rozjíždíte novou firmu a první s čím si začnete lámat hlavu je, jak ji pojmenovat. Ze začátku si řeknete, že to bude docela sranda, jenže po delším uvažování zjišťujete, že to sakra žádná sranda není ...Přečíst >