-
Nepleťte si kvantitu s kvalitou [Chcete výzkum od Lovebrandu?]
05. 01. 2015Jen co se s našimi klienty začneme bavit o výzkumu, až na výjimky chtějí přestat. Prý je to drahé. Diskuzi o tom, co je drahé a kolik stojí neznalost, si necháme na jindy. Nás totiž překvapuje, jak často si pod výzkumem ...Přečíst > -
Kdy jste naposledy strávili hodinou sledováním reklamy?
28. 12. 2014Vím, že je volno, ale i tak si přijdu trochu provinile, protože jsem hodinu koukal na reklamy. Asi před týdnem jsem si uložil odkaz na zajímavé video od Timberlandu. To je firma, která vyrábí zálesácký oblečení, které se ale nosí ...Přečíst > -
Klíčová slova a obsahová strategie: jak spolu souvisí?
03. 12. 2014Asi už jste slyšeli o tom, jak Google pozná, že se blíží chřipková epidemie dřív, než se to oficiálně pozná. A protože je život hledání, lidé hledají i spoustu jiných věcí – pro užitek, pro zábavu, pro zahnání ...Přečíst > -
Co v nás zůstalo 14 dní po Marketing Festivalu
20. 11. 2014Byli jsme na Marketing Festivalu a říkali jsme si, že by bylo dobré pro vás shrnout, co všechno jsme slyšeli. Jenže to se v jednom článku nedá. A tak se pokusíme sepsat hlavně to, co nám probíhalo hlavou při přednáškách ...Přečíst >