Loading...

LoveBlog: co si nemůžeme nechat pro sebe

Pokud náš blog vidíte poprvé a zajímáte se o to, jak se vytváří značky, možná vás zaujme seriál Budujeme značku, který jsme psali na Podnikatel.cz.


  • Jak dopadlo Třicet odstínů obsahu

    05. 11. 2014
    Posledním, třicátým postem ve #30odstinuobsahu je infografika, která shrnuje celý průběh téhle série mikronávodů na tvorbu obsahu. Vlastně ne celý, ale prvních 29 dní. Až budeme vědět, jak úspěšná byla na Facebooku tahle ...
    Přečíst >
  • Třicet odstínů obsahu

    07. 10. 2014
    Tak budu zase přednášet o tvorbě obsahu pro malá a střední podnikání. Nejbližší přednášku mám 6. listopadu v řadě workshopů u Pavlíny Kvapilové. Tvorbou obsahu jsem se (mimo jiné) živila posledních pět let. A taky o tom dva ...
    Přečíst >
  • Pro koho je Lovebrand?

    01. 10. 2014
    Musíme si nalít čistého vína. A nepolít ubrus. Značkou, kterou lidi milují, se může stát každá firma, která dokáže udělat o kousek víc než její konkurenti. Pro své lidi, své zákazník, své okolí. Vyřešit problém, ...
    Přečíst >
  • Storytelling: Od Nymfomanky k Divokým historkám

    16. 09. 2014
    Uvedení nového filmu do kin je trochu jako uvedení nové značky na trh. Je jasné, že film musí vyprávět příběh, jinak bychom v kině nudou okousali všechna čalounění. Stejně by to měla dělat i značka. Mrkněme na kampaně k ...
    Přečíst >