-
Jak dopadlo Třicet odstínů obsahu
05. 11. 2014Posledním, třicátým postem ve #30odstinuobsahu je infografika, která shrnuje celý průběh téhle série mikronávodů na tvorbu obsahu. Vlastně ne celý, ale prvních 29 dní. Až budeme vědět, jak úspěšná byla na Facebooku tahle ...Přečíst > -
07. 10. 2014
Tak budu zase přednášet o tvorbě obsahu pro malá a střední podnikání. Nejbližší přednášku mám 6. listopadu v řadě workshopů u Pavlíny Kvapilové. Tvorbou obsahu jsem se (mimo jiné) živila posledních pět let. A taky o tom dva ...Přečíst >
-
01. 10. 2014
Musíme si nalít čistého vína. A nepolít ubrus. Značkou, kterou lidi milují, se může stát každá firma, která dokáže udělat o kousek víc než její konkurenti. Pro své lidi, své zákazník, své okolí. Vyřešit problém, ...Přečíst >
-
Storytelling: Od Nymfomanky k Divokým historkám
16. 09. 2014Uvedení nového filmu do kin je trochu jako uvedení nové značky na trh. Je jasné, že film musí vyprávět příběh, jinak bychom v kině nudou okousali všechna čalounění. Stejně by to měla dělat i značka. Mrkněme na kampaně k ...Přečíst >