Loading...

LoveBlog: co si nemůžeme nechat pro sebe

Pokud náš blog vidíte poprvé a zajímáte se o to, jak se vytváří značky, možná vás zaujme seriál Budujeme značku, který jsme psali na Podnikatel.cz.


  • O Pablu Picassovi a velkých radách

    03. 07. 2014
    Co je výsledkem práce konzultanta? Často je to nějaká rada. Jaká je nejlepší rada? Ta, díky které vyděláte, nebo zlepšíte svou značku. Platí, že čím je ta rada „větší“, tím je lepší? Ne. Měla by přece rozhodovat její ...
    Přečíst >
  • Jak jsme si vymysleli Lovebrand

    28. 05. 2014
    Tak schválně, znáte tenhle vtip? Je v něm schovaná velká pravda. Totiž ani naši „dílnu na značky, které lidi milují,“ jak Lovebrandu říkáme, jsme nevymysleli, zatímco jsme chroupali křehké lístky hlávkového salátu. ...
    Přečíst >
  • Malé a střední firmy potřebují řídit své dobré jméno

    25. 05. 2014
    Na otázku "co je to značka" se snaží odpovědět mnoho složitých definic. Řekněme, že je to něco jako dobré jméno. Dobré jméno znamená, že si o vašich produktech a službách lidi povídají. A jsou to nejenom lidi, kteří si u ...
    Přečíst >
  • Přijde vystřízlivění z Facebooku?

    08. 05. 2014
    Dosah už jedině za peníze Postupné snižování organického dosahu příspěvků od facebookových stránek, které povede až k téměř nulovým číslům, pořádně štve nejednoho "soušl mídia marketéra". Argument, že je na Facebooku ...
    Přečíst >