-
O Pablu Picassovi a velkých radách
03. 07. 2014Co je výsledkem práce konzultanta? Často je to nějaká rada. Jaká je nejlepší rada? Ta, díky které vyděláte, nebo zlepšíte svou značku. Platí, že čím je ta rada „větší“, tím je lepší? Ne. Měla by přece rozhodovat její ...Přečíst > -
Jak jsme si vymysleli Lovebrand
28. 05. 2014Tak schválně, znáte tenhle vtip? Je v něm schovaná velká pravda. Totiž ani naši „dílnu na značky, které lidi milují,“ jak Lovebrandu říkáme, jsme nevymysleli, zatímco jsme chroupali křehké lístky hlávkového salátu. ...Přečíst > -
Malé a střední firmy potřebují řídit své dobré jméno
25. 05. 2014Na otázku "co je to značka" se snaží odpovědět mnoho složitých definic. Řekněme, že je to něco jako dobré jméno. Dobré jméno znamená, že si o vašich produktech a službách lidi povídají. A jsou to nejenom lidi, kteří si u ...Přečíst > -
Přijde vystřízlivění z Facebooku?
08. 05. 2014Dosah už jedině za peníze Postupné snižování organického dosahu příspěvků od facebookových stránek, které povede až k téměř nulovým číslům, pořádně štve nejednoho "soušl mídia marketéra". Argument, že je na Facebooku ...Přečíst >