Těmhle životním komplikacím můžete říkat různě.
Třeba životní křižovatky.
Ale přesnější bude možná – průsery a změny.
A stejně jako vás můžou potkat i vaši značku. To jsou přesně momenty, kdy se na nás obrací naši klienti.
V čem je brand konzultace jako terapie?
- Není ostuda, říct si o pomoc.
- Čím dříve přijdete, tím spíš se problém podaří vyřešit.
- Bude to vyžadovat váš čas a pozornost.
- Pokud chcete změnu, musíte k nám být upřímní.
- Odstraníme staré návyky a špatná rozhodnutí z minulosti.
- Chvílemi to bude bolet.
- Často to bude zábava, která vám dá novou chuť do života.
- Nejde to urychlit – chce to čas.
- Až spolu skončíme, budete silnější než dřív.
- Pro vás to tím ale zdaleka nekončí.
My jsme ale sepsali už spoustu článků, které vám můžou tyhle problémy vyřešit svépomocí. Možná žádnou terapii ani konzultaci potřebovat nebudete. Mrkněte na odkazy níže.
Nejčastější změny, které můžou vyústit v průsery
Vyrostli jste a vaše intuice začíná selhávat
Když intuice selhává, povolejte tvrdá data. Přinesou vám nové impulsy a pomůžou pohnout se z místa.
Nastudujte si víc:
- Úspěšné firmy dobře znají své zákazníky. Jak poznat, co si lidé myslí?
- Budování úspěšné značky leží hlavně na zaměstnancích. Jak je nadchnout?
- Jak vás výzkum mezi zákazníky dovede k lepší značce
- Jste si vědomi lidské dimenze své značky?
Máte pocit, že vám nikdo nerozumí
I když máte všechno v hlavě, hoďte svoje myšlenky radši i na papír. Dáte jim tak větší váhu a snadno je předáte ostatním.
Nastudujte si víc:
- Když nechcete zákazníky lákat nejnižší cenou, potřebujete poslání. Jak ho najít?
- „Vážený kliente, to bude f poho.“ Nastavte si tonalitu komunikace značky
- Máte bordel v tom, jak vaše značka mluví? Jak na tonalitu a precizní komunikaci krok za krokem
Plánujete výraznou změnu podoby
Vizuální identita není od toho, aby se vám líbila. Musí však plnit svou funkci s ohledem na vaši značku.
Nastudujte si víc:
- Nevíte, jak vymýšlet obsah na Facebook? Nastavte si obsahové pilíře
- Logo je obličej vaší značky. Co promyslet, než začnete hledat grafika?
- Šikovná neteř vám ho nenakreslí. Jak vybrat vhodného grafika pro vaše logo
- Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy
Chcete hledat štěstí v zahraničí
Nebojte se strategii značky průběžně upravovat. Pořád je to nástroj, který vám má hlavně pomáhat a ne vás limitovat.
Nastudujte si víc:
Vaše staré jméno se vám stalo přítěží
Nové názvy vám vždycky budou znít divně. Připravte se na to a nenechte se tím ovlivnit. Teprve čekají, až je naplníte významem.
Nastudujte si víc:
- Jak vymyslet název pro novou firmu, aby jí časem nebyl na obtíž
- Jak vymyslet vhodný název pro firmu? – postup
- Vybrat nový název pro značku není hračka. Ukážeme vám, jak na to
Raději byste si na pomoc přizvali profesionály? Ozvěte se nám a třeba něco společně vymyslíme.
Kontaktní formulář