Napište si strategii své značky pod naším vedením
02. 09. 2019 | LovebrandChceme dokázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí vědomě budovat svou značku. Tohle je základ našeho poslání a důvod, proč naše firma existuje. Jenže opravdu malé začínající firmy často nemají dostatek financí, a přitom potřebují se svou značkou pomoct ze všech nejvíc. Proto jsme připravili nový workshop přímo pro ně – strategii, kterou si napíšou sami.
Posledních pár měsíců jsme si začali všímat, že složení našich klientů se mění. Stále častěji pracujeme pro středně velké firmy a pilování služeb pro jejich potřeby jsme tak za poslední dobu věnovali hodně času. Začali jsme s nimi řešit lidskou dimenzi značky a i díky spojení s digitální agenturou Taste nás začalo oslovovat více středních a velkých firem. Živnostníci a malé firmy se začali pomalu vytrácet.
A nám začala práce pro ně chybět. Protože řeší jiné problémy než středně velké firmy. A často nemají v okolí nikoho, kdo by jim poskytl zpětnou vazbu na jejich podnikání, nebo je poňoukl k akci. Máme ale zkušenost, že nápady, které společně vymyslíme, pak rychle realizují a my vidíme svou práci okamžitě v praxi. A to nám dělá radost.
Na jednom z jarních školení nás to trklo. Sešla se tam skupinka lidí z různých firem a během jednoho dne jsme s nimi připravili základy strategie značky každého z nich. Často totiž stačí jenom to nejnutnější, co se vejde na pár stránek, ale přitom vás to posune o pořádný kus dál. A tak jsme začali promýšlet, jak by taková společná práce na strategii mohla nejlépe fungovat a jak ji klientům co nejvíce usnadnit.
Dali jsme dohromady pracovní listy, které na workshopu všichni dostanou a ručně vyplní jednotlivými částmi strategie. Notebooky zakazujeme, aby se opravdu soustředili na tenhle jediný úkol. V pracovních listech popisujeme teorii, kterou doplňujeme příklady, aby se k nim účastníci mohli kdykoliv vrátit. A je v nich samozřejmě i dost prostoru pro jejich vlastní texty. Na samotném workshopu pak procházíme jednotlivé části od poslání firmy až po zadání k vizuální identitě nebo marketingové kampani. Hlavní je ale sepsání myšlenek, které pak společně prodiskutujeme.
Workshopem to nekončí. Účastníci mají ještě 2 měsíce na to, aby svou strategii značky dopilovali a poslali nám ji. My si ji pročteme a domluvíme s nimi telefonickou konzultaci, abychom práci dotáhli společně do konce a pomohli ji uvést do praxe.
Účastníci tak získají praktický návod, jak si strategii značky sepsat, naše vedení na workshopu i následnou kontrolu jejich výstupu. Máme připravenou i speciální edici tohoto školení pro e-shopy s Shoptetem a pro neziskovky s Neziskovky.cz. Promysleli jsme to do puntíku, takže pokud jste malá firma o pár lidech nebo živnostník, moc rádi vás uvidíme na některém z termínů. Těšíme se na vás!
Tweet