Brandstorming: Lovebrand jako odborný garant konference
04. 11. 2016 | LovebrandNa historicky první Brandstorming jsme se vecpali na poslední chvíli. A protože jsme přinesli opravdu praktickou přednášku, odnesli jsme si za ní nejlepší hodnocení. I proto nás pro druhý ročník oslovilo Internet Info, které konferenci připravilo. Stali jsme se tak odbornými garanty.
Vnímali jsme to jako velkou zodpovědnost, už jen proto, že se z půldenní akce stala plnohodnotná celodenní konference. Zdaleka to tedy neskončilo u dohazování vhodných speakerů. Každému přednášejícímu jsme vysvětlili účel akce a k čemu by měla jeho přednáška vést. S těmi, kdo byli otevřeni společné práci na přípravě přednášky, jsme ladili, jak jejich téma co nejlépe posadit, aby bylo přínosné a praktické.
Nakonec se konference povedla, ale to neznamená, že nebylo co zlepšovat. Pro nás bylo důležité nejenom hodnocení speakerů a účastníků, ale taky to od lidí z Internet Infa:
S Lovebrand jsme připravovali program konferenceBRANDstorming. Společně se nám povedlo sestavit program, který konferenci posunulo úroveň výš a vyprodal Royal do posledního místa. Nejen, že jsme se spolupracíbyli spokojeni my, ale hlavně účastníci konference. Pěkné ohlasy dokázaly, že brandbuilding je rozhodně téma, co stojí za to nepodcenit.
Martina Paroubková, Event manažerka Internet Info
Tweet