Club-Mate: Strategie značky, ale také nový web
15. 04. 2015 | LovebrandClub-Mate je značka z Německa a i u nás si postupně utváří své jméno. Hlavně díky častým návštěvám Berlína a jeho alternativní scény. Do chuti matéčka, ke které se musíte propít, se zamilovali hackeři, hipsteři, umělkyně, pařmeni, veganky a kdo ví kdo ještě. V Berlíně se ho snad pije víc než vody. A proč by tomu tak nemohlo být i v Praze. A protože Praha není Berlín, podívali jsme se ve strategii značky na to, jak značkou pojmout v lokálním prostředí.
V naší režii toho ale bylo víc, než jen značka a bezbřehé popíjení matéčka. Strategie značky by bez nahrazení původního webu oslovila tak maximálně někoho, kdo má velkou žízeň. Tak jsme postavili nový a výsledek? Posuďte sami. K tomu jsme se propili ke spoustě nápadům na obsah, který vyvolává ty správné asociace se značkou – a také, doufejme, chuť na jedno matéčko (nebo si objednáte rovnou celou basu?). Za nejvhodnější cesty, kterými dostat značku Club-Mate mezi lidi, jsme zvolili Facebook a Instagram. No a to důležité, práce nepotěšila jenom nás:
Lovebrand si nás získal svým profesionálním přístupem, dodržováním termínů a komplexním uchopením dané problematiky. Naše spolupráce určitě nejednou přesáhla rámec domluveného. Stali se našim vysoce erudovaným a zároveň příjemně empatickým průvodcem světem marketingových strategií a komunikace na sociálních sítích. Přitom se neztratili v prázdných frázích, ale připravili strategii značky a další výstupy přímo na tělo a pomohli nám i s webem. Proto plánujeme ve spolupráci i nadále pokračovat. Několik projektů už máme rozpracovaných, protože jsme přesvědčeni, že jejich odměna za provedenou práci je skvělou investicí do rozvoje naší firmy. (Richard Choleva, výhradní distributor Club-Mate pro ČR a SK)
Jsme rádi, protože kdo by nechtěl dělat pro Club-Mate, žejo!
Takový to, když vás má klient rád a vy jeho produkty milujete 🙂 #kancelarskalednicka
Posted by Lovebrand on 4. březen 2015
Tweet