Kofola: Komunikační manuál firmy
06. 07. 2015 | LovebrandNejenom značka potřebuje mít jasně nadefinovanou komunikaci. My jsme se v případě Kofoly zaměřili na komunikaci firmy. Pomohli jsme zaktualizovat vizi firmy, značku jako osobnost a ideální asociace, které má komunikace vyvolávat a tonalitu komunikace (od interní komunikace, přes tiskové zprávy až po to, jak se ohlásit na telefonu). Zastavili jsme se i názvů pozic a pomohli nadefinovat, kdo jsou “kofoláci” – to se hodí zvlášť, když je potřebujete nabírat nové zaměstnance.
Nakonec jsme poradili, jak se poprat s firemním Twitterem – Kofola ČeskoSlovensko totiž na Twitteru zahrnuje komunikaci všech jejích značek (třeba i Vinea, Ugo nebo Jupí), takže systematický přístup byl opravdu namístě. A jak spolupráci hodnotí PR manažerka Kofoly ČeskoSlovensko Jaroslava Musilová?
Lovebrand nám pomohl s novým nastavením komunikace firmy Kofola ČeskoSlovensko. Ujasnili jsme si tonalitu, osobnost a postavení společnosti. Kofola pojímá věci netradičně a právě Lovebrand to dokázal správně uchopit. Protože se nám spolu dobře pracovalo, pokračujeme v tom i nadále při konzultacích strategie naší komunikace na Twitteru. Jak se nám společná práce daří se můžete přesvědčit zde: www.twitter.com/kofola.
Tweet