Kokoza: Strategie značky
27. 04. 2014 | LovebrandKokoza je lovebrand už od svých počátků. Její představitelky přitahují pozornost nejen těch správných lidí, ale také médií. Kokoza je v České republice synonymem městských zahrad. Její úloha ale není zahrady či městské kompostárny provozovat. Kokoza má knowhow, které se při startování podobných projektů hodí. Zároveň se ale stává tím, kdo lidi s láskou k půdě, žížalám a celkově k městskému pěstování spojuje.
zdroj: Facebook Kokozy
S touto novou rolí pak přišla i nová témata. Navíc se i samotná Kokoza rozrůstá a na její fungování má vliv více lidí. Právě tento moment vyvolal poptávku po Strategii značky. Kokoze jsme nejen pomohli identifikovat a pojmenovat nová témata, ale společně jsme znovu nadefinovali vizi značky a způsob, jakým ji bude naplňovat a komunikovat.
Téma komunitních zahrad a městského pěstování i fakt, že je Kokoza sociálním podnikem pro nás byly největší výzvou. Není to “běžný produkt”, který koupíte v sámošce, a tak se i vztah lidí z cílové skupiny výrazně liší. Myslím, že budeme dlouho vzpomínat na situaci, kdy opravdu potřebujete konkretizovat termíny jako “kvalita života” tak, aby nešlo jen o prázdné pojmy.
Tím naštěstí skvělá spolupráce nekončí a pokračujeme dále.
Naše práce vás určitě zaujala. Teď už stačí jen zvednout telefon nebo napsat e-mail.
Kontaktujte násTweet