La Komoda: Strategie značky a dlouhodobé konzultace
17. 05. 2016 | LovebrandBýt u zrodu značky je vždycky zážitek. Máte čistý štít a i když nikdo z nás nežije ve světě bez omezení, můžete si všechno udělat v podstatě podle sebe. Přesně takový pocit jsme měli, když jsme odcházeli z první schůzky s Luckou Novotnou z La Komody. Hotový byl akorát název.
La Komoda dává lidem možnost obklopit se originálním nábytkem a bytovými doplňky z různých koutů Asie. Jde především o nábytek z přírodního materiálu, vyrobený místními mistry před několika desítkami let (své majitele už našly kousky starší 120 let). Díky místu, kde vznikal a díky své cestě, kterou si prošel, přenáší nábytek na své nové majitele hodnoty jako pracovitost, poctivost, úctu a cílevědomost.
La Komoda tedy není obyčejným obchodem s nábytkem. Do La Komody se nechodí jako do Ikei, ale musíte si zavolat a dohodnout si termín, který vám bude vyhovovat. O to lepší komfort pak při procházení nábytku máte (včetně nejzelenějšího čaje, který jste kdy mohli pít).
S La Komodou jsme prošli celou strategii značky: definovali jsme poslání i pilíře značky, hledali vhodnou tonalitu, která bude v lidech vyvolávat obrazy jihovýchodní Asie a zároveň s ní dokáží lidi pracující pro La Komodu pracovat. Po celou dobu od dokončení strategie značky dohlížíme na její správnou implementaci – kontrolovali jsme newslettery, sledujeme marketing a pomohli jsme s tím, jak dostat všechny důležité vlastnosti značky do webu (který vytvářela agentura Monster Media).
Tuhle referenci jsme nechali pořádně uzrát – s La Komodou pracujeme nepřetržitě od března 2015. Chtěli jsme, aby měla váhu a reflektovala delší období naší spolupráce. A tady je:
Již po první schůzce s Lovebrandem jsem věděla, že půjde o báječnou spolupráci. Kluci mě velmi mile překvapili svou profesionalitou, rozsahem zkušeností, nadhledem, zájmem, připraveností i příjemným vystupováním. Lovebrand mi pomáhá tvořit značku La Komody již od mých prvních podnikatelských kroků. Díky tomu jsem měla to štěstí, že jsem nemohla udělat již na začátku nějakou zásadní chybu. Tvoří se mnou nejen značku firmy a marketingovou strategii, ale též mi velmi pomohli s webovými stránkami.
Nejvíce si na spolupráci s Lovebrandem cením nadstandardnímu a osobnímu přístupu. Kluci vždy definují vše zásadní jasně, srozumitelně a hlavně se zacílením na to podstatné. K jejich materiálům se často vracím a stále tam nacházím mnoho užitečných podnětů. Nesmírně si také vážím jejich rad a postřehů, které jsou nad rámec naší domluvené spolupráce.
Lucie Novotná, majitelka
Tweet