QED GROUP: Strategie značky v sociálních médiích
27. 02. 2014 | LovebrandQED GROUP je podobně jako Lovebrand konzultantská firma, i proto nám bylo zadání blízké. Vymyslet strategii podobné značky v sociálních médiích se zdá být jednoduchým úkolem, ale to rozhodně neznamená, že jsme přípravu podcenili. Naopak. U mnoha firem, se kterými se setkáváme, narážíme na velký zájem o tvorbu obsahu pro web i sociální média, ale často také na minimum volných rukou, které mohou být přiloženy k dílu. V tomto případě ke klávesnici.
Pokud bychom měli shrnout výsledek naší práce, použili bychom tato klíčová slova: priority, akvizice a profesionální působení. Priority jsou důležité vždy – představte si, že máte 10 možností, které vám pomohou k většímu počtu klientů. Reálně ale můžete obsloužit jen tři – které si vyberete? A proč?
U akvizice jsme se zaměřili na maximalizaci využití stávajících kontaktů, ale i na reklamu. Ruku v ruce s tím ale musí QED GROUP působit jako profesionál. Jen kontakty, nebo investice do reklamy vám k novým klientům nepomohou. To vše jsme připravili tak, abychom umožnili zástupcům QED GROUP komunikovat samostatně bez naší další pomoci.
Naše práce vás určitě zaujala. Teď už stačí jen zvednout telefon nebo napsat e-mail.
Kontaktujte násTweet