SportObchod.cz: Strategie značky a workshop pro zaměstnance
13. 01. 2016 | LovebrandSportObchod.cz je zavedený e-shop, ale zkuste ho někomu doporučit.
A: “Koupil jsem si rakeru ve sport obchodu”.
B: “Tak to je mi jasný, že sis jí nekoupil v řeznictví…”
Uff. Jenže měnit název firmy není vždycky to nejlepší řešení. Abychom se mohli dobře rozhodnout, kde a jak tuhle přílišnou obecnost názvu kompenzovat, museli jsme pomoct značku znovuobjevit. Prošli jsme s týmem naším procesem strategie značky a pomohli tak nastavit pevné základy, od kterých se odvíjela další rozhodnutí. Hodně jsme se zaměřili na tonalitu. Věděli jsme, že je to aspekt, který dokáže SportObchod.cz odlišit. Nic by ale nefungovalo, kdyby se na tom nepodíleli i samotní zaměstnanci. Už při tvorbě tonality se účastnili lidi z různých oddělení – od marketingu, přes zákaznický servis až po produkťáky. V dalším kole jsme už zapojili všechny, kteří mají “co dočinění” se zákazníky, tedy včetně oddělení reklamací (a že ti to mají vážně těžké!).
Jedním z výsledků naší spolupráce je specifické využívání sportovního slangu. A je vidět, že slang se ujal jak Hertl v NHL:
Kluci z Lovebrandu nám pomohli přesně s tím, kde jsme měli děravou obranu. Společně jsme si na workshopech ujasnili poslání a pilíře SportObchod.cz, nastavili nám mantinely tonality a komunikace. To vše shrnuli do užitečných podkladů a zabalili školením našeho týmu. Teď už se nikdo nemůže vymlouvat, že nemá k zápasům se zákazníky, internetovými trolly a partnery pořádnou přípravu 😉 Navíc věřím, že je to s námi bavilo, což je na výsledku vidět. Určitě s nimi budeme probírat taktiku do dalších utkání. (Adam Jurák, Marketing Manager SportObchod.cz)
Tweet