Strategie značky a mnoho dalšího pro FreshKruháč
10. 04. 2015 | LovebrandFreshKruháč nás zaujal hned od začátku. Viděli jsme hodně velký potenciál v komunitě, která se kolem “nejlepších kruhových tréninků v Praze” začala utvářet už od jeho vzniku. Kluci z FreshKruháče obohatili klasické tréninky o možnost zacvičit si venku, časem rozjeli i víkendové akce a to lidi zaujalo. Další metou pak byla tělocvična – to už je ale trochu jiný byznys a tak jsme se společně rozhodli přístup k marketingu trochu systematizovat.
Koukněte na video z otvíračky tělocvičny
Nejpodstatnější byla strategie značky. Společně bychom dali dohromady milion nápadů a tisíce různých přístupů k marketingu, ale bylo třeba nastavit jasné směřování. Všechno musí být v souladu s tím, co chce FreshKruháč v budoucnu dokázat a jak ho mají lidi vnímat. Je fajn, že se tenhle způsob přemýšlení nad byznysem ve FreshKruháči ujal – pořád je o čem se rozhodovat a strategie značky je nejlepší průvodce. A to platí i pro komunikaci směrem k cílovce. Takže jsme nastavovali i tonalitu (o tonalitě psal Matez v článku na tyinternety.cz), protože komunikace značky musí být konzistentní – jinak vám nikdo nebude věřit ani nos mezi očima.
A celkové hodnocení?
Lovebrand vnesl do našeho přístupu k marketingu systém. Jejich profesionální, ale zároveň osobní a srozumitelný přístup nám pomohl nejen nastavit správně strategii značky, marketingové cíle i dílčí aktivity, ale celkově nakopl náš business správným směrem. Zároveň vím, že se na ně můžeme obrátit s dotazy překračujícími rámec jejich smluvených povinností a oni nám díky širokému záběru znalostí dokáží pomoct. (Honza Janečka, CFO FreshKruháče)
Tweet