Strategie značky pro Rohlik.cz
29. 07. 2015 | LovebrandPro Rohlik.cz jsme začali pracovat někdy v průběhu března. A tempo, ve kterém jsme pracovali, bylo dost vysoké – prostě když chcete rozvážet potraviny a další věci do 90 minut, asi se nedá moc vyčkávat :). Jako většina start-upů, kterým se daří, i Rohlik.cz dobře věděl, co a jak jim usnadňuje. Většina výhod ale spočívala na funkčních vlastnostech služby (kousek si můžete prohlédnout v článku na Podnikatel.cz). Když se pak rozhodujete, o čem bude vaše komunikace, hrozí, že nepůjde pořád dokola říkat, že nákup dostanete do 90 minut – i když je to pravda (a navíc vlastnost, kterou jen tak někdo v blízké budoucnosti netrumfne).
Proto jsme společně s lidmi z Rohlik.cz během brand strategie nadefinovali jejich poslání optikou přínosů pro zákazníka a dali dohromady pilíře značky, které srozumitelně vysvětlují, co je Rohlik.cz zač. To bylo klíčové proto, abychom nastavili styl komunikace (tonalitu), který bude značce vlastní. Protože Rohlik.cz rychle roste i co do počtu zaměstnanců, zaměřili jsme se také na to, jak značku předávat dál dovnitř firmy, a jak usnadnit lidem, kteří za značku mluví, jejich práci – naše manuály značky už určitě znáte. Takže až se vám do telefonu představí kurýr z Rohlik.cz, zkuste si na nás vzpomenout :).
Nakonec zpětná vazba od Zdeňka Morávka, Marketing Directora z Rohlik.cz:
Jsme velmi mladá a ambiciózní firma s velmi dynamickým růstem. Což znamená, že spolupráce s námi je v mnoha ohledech prostě náročná, protože rádi měníme věci rychle a na poslední chvíli, když vidíme, že tak fungují lépe. Lovebrand se s tím skvěle srovnal, moc oceňuji jejich flexibilitu. A samozřejmě odbornou pomoc. Začínali jsme na zelené louce a díky jejich zkušenostem a správně pokládaným otázkám jsme společně dokázali definovat styl komunikace Rohlik.cz, což bylo hlavním cílem prozatímní spolupráce. Jsem si jistý, že v ní budeme i nadále pokračovat.
Tweet