Trivi: Tonalita komunikace jako žádná jiná
18. 02. 2016 | LovebrandSpolupráce s Trivi byla takzvaně “short’n’sweet”. Umíme si totiž poradit i s dílčími částmi strategie značky. Třeba v případě, když už máte podobně jako Trivi nadefinované poslání i značku a chcete hlavně odlišit svou komunikaci. A to bylo i zadání pro nás.
Trivi je účetnictví v novém, užitečném kabátě. Místo, aby vás účetnictví trápilo, má vám pomáhat řídit firmu. Navíc když jde o účetnictví, není to segment, kde byste se chtěli s někým bavit nebo tím trávit jakýkoliv čas. Trivi to chce svým svěžím přístupem změnit. Při nastavování vhodné tonality komunikace hrálo velkou roli také to, že nejde jen o software, ale také o tým účetních, kteří zajistí, že se třeba o svých daních můžete pobavit s někým živým.
To, co nás na výsledné práci nejvíc baví, je fakt, že jsme mimo ukázkové texty nemuseli psát žádné další. Všechny texty si lidi z Trivi píší interně a to je pro začátek takové služby velké usnadnění. A nejsme sami, koho to baví:
S Lovebrandem se nám pracovalo velmi dobře – oceňujeme flexibilitu, rychlé odpovědi a zájem o spokojenost klienta. Lovebrand nám pomohl s nastavením firemní komunikace a jejich stručné, efektivní a přehledné materiály využíváme velmi často. Je milé, že se klientovi věnují i nad rámec – tedy i po skončení projektu. Děkujeme a těšíme se na další možnou spolupráci. (Katarína Augustini, výkonná ředitelka Trivi)
Tweet