Pro koho je Lovebrand?
01. 10. 2014 | LovebrandMusíme si nalít čistého vína. A nepolít ubrus. Značkou, kterou lidi milují, se může stát každá firma, která dokáže udělat o kousek víc než její konkurenti. Pro své lidi, své zákazník, své okolí. Vyřešit problém, přinést hodnotu, udělat nedostupné dostupným, klidně splnit sny.
Někomu to možná přijde troufalé (a my jsme troufalí), ale nechceme pracovat pro všechny. Lovebrand – ten, co se píše s velkým L – není pro všechny.
Máme jasnou představu o tom, co je naší prací, co umíme a kde přidat ruku k dílu tak, aby se práce pohnula. A proto potřebujeme podmínky. Není jich moc, ale jsou zásadní.
1. Vedete menší a střední firmu
Chceme být v kontaktu s lidmi, kteří mají možnost i mandát rozhodovat. A rozhodují, primárně na základě přínosu pro firmu, která je jejich. Celou dobu, co Lovebrand existuje, se s tím setkáváme a drive takových lidí je k nezaplacení. K velkým firmám pro nás zatím taková cesta nevede, i když se může stát, že ji jednou najdeme.
2. Máte chuť investovat
Tím, že vám pomůžeme postavit nebo vyprofilovat vaši značku, to pro nás nekončí, ale naopak začíná. Jako ti, kteří řeší první krok v nové kapitole vašeho byznysu – ať už mu říkáme branding, strategie značky či dobré jméno – jsme také zodpovědní za to, že neskončíte sice se zpracovaným dokumentem v ruce, ale bez jediné objednávky.
A pro to je důležité investovat i do dalších kroků, které ve strategii doporučíme. Může to být úprava webu, nové logo, nebo třeba reklamní kampaň. Od nás dostanete celý přehled o následujících krocích, takže budete mít jasnou představu, kolik vás bude dosažení cíle stát.
3. Chcete se posunout
Naše dílna je malá. To nám umožňuje pracovat v krátkém čase. Máme taky svůj drive a chceme měnit status quo. Proto se našich partnerů ptáme na zakázané otázky – na ty, co většinou začínají “proč”.
I proto potřebujeme na druhou stranu někoho, kdo se chce posunout. Ne jen utratit peníze nebo vymyslet klasickou sezónní kampaň.
Zpátky na zem
Tímhle článkem nechceme ukazovat, že jsme nafoukaní. Nejsme firma, která by měla řešení na všechny marketingové problémy světa. Víme, kde je naše místo. Mezi menšími a středními firmami s chutí investovat a tendencí bourat zaběhnuté postupy. A tam máme co přinést.
Tweet