Ambasador
23. 10. 2019 |Ambasador je člověk, který se viditelně a dlouhodobě spojuje s vaší značkou. Pomáhá šířit povědomí o ní ve své komunitě, nebo v případě mediálně známých osobností, masově. Důvodem k takovéto podpoře bývá, že značce důvěřuje a je z ní upřímně nadšený, protože mu její služby a produkty reálně zlepšují život. Jen takový ambasador zároveň může vaší značce přinést reálný užitek.
O své nadšení se s lidmi dělí na sociálních sítích a dalších médiích, ke kterým má přístup. Vaši značku však doporučuje i osobně, propůjčuje jí svou tvář na propagačních materiálech a společenských příležitostech, případně jí poskytuje cenné kontakty. Sílu své osobní značky propůjčuje k podpoře vaší firemní značky.
Osobní hodnoty ambasadora musí vždy ladit s hodnotami vaší značky, protože je veřejnost po dobu partnerství i po jeho skončení bude vnímat jako vaše vlastní.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet