Brand building
23. 10. 2019 |Brand building znamená v překladu z anglického jazyka budování značky. Ještě přesnější by však bylo “vědomé budování značky”. Jedná se totiž o soubor naplánovaných a systematicky řízených aktivit s účelem vytvořit značku, kterou si vaše cílovka oblíbí.
Dělat v rámci tohoto procesu správná a konzistentní rozhodnutí, aby vaše značka byla pro lidi dlouhodobě přesvědčivá, vám pomůže sepsaná strategie značky. Ta také bývá první věcí, kterou v rámci brand buildingu potřebujete vyřešit.
V opačném případě bude značka vznikat také, ale samovolně a nemusí se vyvíjet ku prospěchu vašeho podnikání. Utváříte ji totiž vším, co každý den v podnikání děláte, ovlivnit ji může každý ve firmě a práce na ní není nikdy hotová.
- Praktický seriál o tom, jak si krok za krokem vybudovat firemní značku najdete zde.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet