Hlavní odlišující myšlenka
23. 10. 2019 |Hlavní odlišující myšlenka je motiv, který v rámci segmentu, kde vaše firma působí, nepoužívá žádný z konkurentů. Cílem brand buildingu je postupně prolnout tento motiv vším, co děláte,, aby se v hlavách lidí s vaší značkou pevně propojil. Nejde ale jen o to, co o sobě říkáte, hlavní odlišující myšlenka nesmí být v rozporu ani s vaším jednáním a rozhodováním. Musí být vystopovatelná téměř ve všem, co v podnikání děláte. Pokud by se ho v budoucnu některý z konkurentů přecejen pokusil napodobit, zákazníky hned trkne, že vás kopíruje.
Zároveň je tento motiv základním stavebním kamenem strategie vaší značky a věcí, která značku nejvíce určuje. Abyste zvolili ten správný, udělejte si nejdřív analýzu konkurence. Zmapujte, jak se prezentuje, co o sobě říká a jaká témata přijala za své. Tak najdete mezeru, kterou můžete vyplnit.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet