Influencer
23. 10. 2019 |Doslovným překladem slova influencer je ovlivnitel. Tito lidé kolem své osobní značky nashromáždili početnou komunitu, kterou ovlivňují svými sděleními, doporučeními a názory. Jsou často aktivní na sociálních sítích a v tematických internetových diskuzích, kde projevují své osobní zkušenosti se značkou. Pokud si najmete influencera, jeho úkolem bude pozitivně zviditelňovat vaši značku, a tím ovlivňovat lidi k nákupu vašich produktů a služeb.
I když někdy influenceři využívají marketingových nástrojů jako jsou speciální slevy nebo akce pro jejich fanoušky, informace od nich bývají komunitou vnímány jako autentičtější a důvěryhodnější než klasické formy marketingového sdělení. Funguje to však jen, pokud influenceři propagují značky, které sami využívají, a které zapadají do toho, jak dlouhodobě prezentují svůj životní styl.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet