Lidská dimenze značky
23. 10. 2019 |O lidské dimenzi značky mluvíme, když chceme zdůraznit, že firmy jsou především společenství lidí, kteří značku dennodenně pomáhají utvářet. Vašich zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů, partnerů, ale třeba i sousedů vaší provozovny. Stává se totiž, že firemní značku budujete jen pro zákazníky, aniž byste si uvědomili, že bez vědomé a aktivní práce s týmem jejich spokojenosti nedosáhnete.
Lidská dimenze značky vám pomáhá do strategie dostat pohled interního týmu a postupně zkvalitňovat vaši firemní kulturu. V první řadě tím, že vyslechnete aktuální potíže lidí pomocí dotazníku na problémy v týmu, pomůžete jim definovat si principy spolupráce a dál je svým přístupem budete přesvědčovat, že jste si vědomi jejich hodnoty pro firmu.
Vaše firemní kultura je totiž produktem pro jednu z vašich cílovek a tou jsou zaměstnanci. Proto se vyplatí na ní systematicky pracovat. Tak uspějete nejen byznysově, ale odlišíte se i na trhu práce, což je pro dlouhodobě udržitelný úspěch zásadní.
- Více o tom, proč a jak budovat lidskou dimenzi vaší značky si přečtěte zde.
- Jaké nástroje k tomu můžete využít zase najdete tady.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet