Mapa bolavých míst
23. 10. 2019 |Mapa bolavých míst je projektový nástroj, do kterého zanášíme výsledky Dotazníku na problémy v týmu. Ze zjištěných problémů vytvoříme seznam a v tabulce jim přiřadíme další atributy. Například míru toho, jak moc tým toto téma pálí, jak velké části týmu se týká, jestli je k řešení zapotřebí součinnosti nebo souhlasu vedení a především ideální stav, do kterého je tento bod potřeba dostat.
Správce Mapy bolavých míst (někdo z týmu, kdo přijal tuto roli) pak spolu s ostatními kolegy přiřazuje tématům priority a vytváří akční týmy, které mají jejich řešení na starosti.
Účelem Mapy bolavých míst je nezapomenout na nic, co vyplynulo z dotazníku a udržet si přehled nad průběhem řešení.
- Víc o tom, jak pracovat s Mapou bolavých míst a dalšími nástroji lidské dimenze značky si přečtěte zde.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet