Nabídka firmy
21. 10. 2019 |Nabídkou firmy jsou všechny služby a produkty, které připravujete pro své zákazníky a firemní kultura a uplatnění, které nabízíte zaměstnancům. Její součástí ale může být například i naučný obsah, který publikujete, komunitní setkání, která pořádáte nebo neobvyklý zákaznický servis.
Jakkoli je vaše nabídka postavená, vždy bude mít z pohledu lidí nějaké výhody a nevýhody. Je užitečné o nich vědět a popsat si je. Výhody vám pomohou správně argumentovat v komunikaci značky a třeba i nastavit ceny. Pro nevýhody je zase dobré mít vhodné argumenty, kterými je v případě potřeby vyvrátíte.
To, že má firma otevírací dobu, která cílovce nevyhovuje, je nevýhoda vaší nabídky. Můžete to řešit tak, že vysvětlíte, že mimo ni pro zákazníky vyrábíte produkty, nebo nabídnete možnost objednat se individuálně na jiný čas. Případně upozorníte, že prodloužení doby by s sebou neslo zvýšení cen. Každopádně budete na případnou kritiku připraveni.
Zaměstnanci mohou jako nevýhodu vnímat například příliš dlouhou dobu zaškolování. V takovém případě můžete argumentovat tím, že v jejím rámci i ze začátečníka uděláte profíka.
- Návod na to, jak pracovat s výhodami a nevýhodami nabídky vaší firmy najdete zde.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet