Poslání firmy
21. 10. 2019 |Poslání vyjadřuje filosofii a směr, kterým se má firma ubírat. Skládá se z vize, mise a řešení a tyto části se vzájemně doplňují. Popisují to, čeho chce firma v budoucnosti dosáhnout, jakými způsoby a jaké produkty nebo služby k tomu využije.
Formulujte poslání trochu idealisticky, není totiž účelem naplnit ho během příštích několika let. Pro celou firmu musí fungovat dlouhodobě jako motor, který ji pohání vpřed.
Text poslání je dokument, který slouží zaměstnancům a vedení firmy, ale taky externistům a spolupracujícím agenturám. Pomůže vám správně se strategicky rozhodovat. O značce, o spolupráci s další firmou nebo o výběru nového zaměstnance. Je ale důležité i pro zákazníky. V nepřeberném množství možností si vyberou spíše firmu s jejímž posláním se můžou ztotožnit.
Poslání firmy je základní stavební kámen pro práci na strategii značky.
- Více o důležitosti poslání pro váš byznys i cestě, jak k němu dojít najdete zde.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet