Principy spolupráce
23. 10. 2019 |Principy spolupráce jsou sada pravidel, které si vytváří tým proto, aby se mu snáz spolupracovalo. Jedná se o společnou dohodu, která popisuje, jak spolu kolegové chtějí každý den fungovat. Týkají se pracovního i běžného mezilidského kontaktu, praktických i ideových věcí.
Principy obvykle vznikají na společném workshopu a je nutné, aby se zapojili opravdu všichni. Jedině tak je šance, že je přijme a začne používat celý tým.
Ve výsledku by se měly také stát nástrojem pro každodenní rozhodování. V situacích, které nejsou jednoznačné, by měl lidem v týmu pomáhat zvolit si to správné řešení. Například shodnout se na novém kandidátovi. Nově příchozím kolegům pak umožňuje rychle se s týmem sžít.
- Více o tom, proč je důležité pracovat s týmem a jak na principy spolupráce si přečtěte zde.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet