Strategie značky
21. 10. 2019 |Strategie značky je dokument, který obsahuje hlavní myšlenky a odlišnosti značky a jehož základem je poslání firmy.
Značku ve v našem pojetí strategie definujeme skrze: hlavní odlišující myšlenku, obsahové pilíře značky, ideální asociace, emočně symbolický význam a koláž značky. Doplňujícími částmi jsou pravidla komunikace a tonalita značky.
Je v pořádku popsat značku v její ideální podobě, takovou “jakou bychom ji chtěli mít”. Celou firmu to o to víc motivuje se k cíli přiblížit.
Strategie značky někdy může zastoupit i marketingovou, komunikační nebo obsahovou strategii. Kromě popisu, jaká značka je, se vyplatí doplnit i konkrétní praktické tipy a příklady její implementace. Všechny další strategie, pokud cítíte potřebu je přeci jen mít, by měly na strategii značky navazovat a tedy vzniknout až po ní.
- Víc o tom, jak správně nastavit strategii značky vám řekne tento seriál článků.
- Ambasador
- Analýza kontaktních míst
- Archetypy
- Architektura značek
- Brainstorming
- Brand building
- Branding
- Cílová skupina
- Dotazník na problémy v týmu
- Dotazník na vnímání značky zaměstnanci
- Elevator pitch
- Emočně-symbolický význam značky
- Firemní kultura
- Focus group
- Hlavní odlišující myšlenka
- Ideální asociace se značkou
- Influencer
- Koláž značky
- Komunita
- Kvalitativní výzkum
- Kvantitativní výzkum
- Lidská dimenze značky
- Logo
- Lovebrand
- Manuál značky
- Mapa bolavých míst
- Měření značky
- Mise firmy
- Nabídka firmy
- Net promoter score (NPS)
- ONA (Organisational Network Analysis)
- Osobní značka
- Persona
- Pilíře značky
- Positioning značky
- Poslání firmy
- Poslání v jedné větě
- Povědomí o značce
- Pravidla komunikace značky
- Principy spolupráce
- Rebranding
- Repositioning značky
- Řešení firmy
- Řízení značky
- Segment cílové skupiny
- Slogan
- Strategie značky
- Tonalita komunikace
- Unikátní prodejní argument (USP)
- Value Proposition Canvas
- Vize firmy
- Vizuální identita
- Zařazení firmy
- Značka
- Značka jako konkrétní člověk
Tweet