Konzultace, která vás posune
Pohled z venku je někdy to co, vás dělí od vyřešení problému. Díky našim různorodým zkušenostem máme široký přehled a rádi pomůžeme z otázkami týkající se podstaty vašeho podnikání (např. volba vhodného byznysu modelu nebo posouzení podnikatelského záměru), poradíme s čímkoliv kolem značek nebo marketingu (a to nejen na internetu, ale třeba i s využíváním tradičních médií).
Jak konzultace probíhá?
Konzultace není žádná seznamovačka, ale precizní práce. Úplně na začátku se s vámi dohodneme na tématu konzultace. Získáme od vás všechny potřebné podklady, abychom na schůzce neztráceli čas a mohli rovnou začít řešit to, co vás zajímá. Ve většině případů potřebujeme přibližně 2 hodiny na přípravu a po konzultaci také asi 2 hodiny na vytvoření dokumentu, ve kterém shrneme všechno, co jsme probrali a doplníme o relevantní informace.
Jak byli spokojeni ti, kteří s námi konzultovali před vámi?
“Dlouho jsem hledal mezi marketéry profesionály, pro které jsou upřímnost a spolehlivost samozřejmostí. Spolupráce s Lovebrandem mi vrátila optimismus v tom, že marketing jde dělat lidsky, účinně a s nápadem.” Martin Doležal (CoreFit.cz)
“U Lovebrandu velice oceňuji širokou orientaci v oblasti marketingu spojenou s nadšením a snahou klientovi opravdu pomoci, což není v tomto oboru úplně zvykem – alespoň na základě mých zkušeností.” Petra Jordáková (Krásné čtení)
“Přicházíme na trh s novou službou, která bez realitky propojuje prodejce nemovitostí s kupujícími. Protože je tento typ služby zcela nový, potřebovali jsme si nastavit, jakým způsobem s klienty komunikovat. S Lovebrandem jsme si ujasnili vnímání našich služeb potenciálními klienty a na základě jeho doporučení jsme provedli změny ve způsobu naší komunikace, která je nyní intuitivnější a více odpovídá naším vizím. Oceňuji ochotu, srozumitelnost a osobní přístup. Posun kupředu. Díky.” (Jiří Martinek, Realitní Andělé)
Na Lovebrandy jsem dostala doporučení s tím, že jsou to „machři“ (v dobrém slova smyslu J), kteří rozumí tomu, co dělají. Moje první úvaha tedy byla,“zda na to budu mít“. A to nejen finančně ale i mentálně, protože odborníci na marketing budou nejspíš mluvit jiným jazykem. Pak jsem mrkla na jejich stránky a měla jsem vybráno… a musím říct, že jsem vybrala dobře! Děkuji.” (Eva Goldmannová)
Co když můj problém nevyřešíte?
Aniž bychom chtěli, možná to vyzní namyšleně. Zatím se nám nestalo, že bychom nedokázali pomoct. Ptáme se totiž předem na to, jaký je problém chcete řešit a máme dostatek sebereflexe, abychom vám nekývli na téma, ve kterém nejsme kovaní.
Chcete se s námi potkat? Napište nám
Tweet