Název pro značku, který vyzní
Název značky je základ. Špatný název může značku pohřbít. Ten správný jí usnadní cestu mezi lidi. Určitě si vybavíte nějakou značku, jejíž název sice tak nějak zvládnete vyslovit, ale necítíte se u toho úplně sebejistě. To by lovebrand svým zákazníkům nikdy neudělal!
Jak se dobrat k novému názvu
Na začátku od vás budeme potřebovat informace o tom, jaká je vaše firma a jaká má být vaše značka. Poté budeme sami vymýšlet možné přístupy a odpovídající názvy. Až vás pak pozveme na tříhodinovou schůzku, přineseme už hotové nápady, které společně probereme a dál rozpracujeme. Všechny nápady budeme zapisovat a nakonec je podrobíme přísnému hodnocení. Pomůžeme vám vybrat si ten správný.
Náš workshop je vhodný pro ty, kdo startují nový projekt nebo firmu (a dělat celou strategii značky není efektivní), nebo jim už z nějakého důvodu nesedí starý název značky. Kromě správné metodologie určitě oceníte i zapojení našich hlav, které už pár názvů vymyslely.
Co když vhodný název nevymyslíme?
I na to jsme mysleli. Může se stát, ale zatím jsme vždy s nějakým návrhem odešli. Pokud si z vybraných názvů nakonec nevyberete, přijdeme o naši odměnu.
Máte zájem? Napište nám
Tweet