Slogan, který si budou pamatovat
Slogan pomáhá podpořit vhodné asociace, prodat výhody vašich produktů nebo také zařadit značku do konkrétního produktového segmentu. Vždy existuje několik parametrů, které by měl správný slogan splňovat. Přitom existuje tolik způsobů, jak to udělat špatně. Třeba když chcete “víc než banku”. Skvělý slogan si budou lidé pamatovat, budou ho sami používat a díky tomu vaši značku snadněji poznají.
Jak vymýšlíme slogan?
Uspořádáme pro vás workshop, na kterém se zaměříme čistě na slogany. Ještě před workshopem se vás budeme ptát na otázky týkající se vaší značky. Chcete totiž už na setkání přinést nějaké konkrétní návrhy. Poté vás pozveme na dvouhodinový workshop, během kterého vás provedeme různými způsoby, jak k vymyšlení sloganu přistoupit. Všechny nápady budeme zapisovat a nakonec je podrobíme přísnému hodnocení. Nakonec odejdete jak s návrhy na nový slogan, tak s doporučením, který si vybrat a jak ho používat.
Co když slogan nevymyslíme?
Vymyslet slogan není žádná legrace. Proto počítáme s tím, že přineseme minimálně 3 životaschopné návrhy už na schůzku. Pokud si nakonec nevyberete, přijdeme o naši odměnu.
Rádi byste slogan? Není problém
Tweet