Strategie značky, kterou napíšete vy
Strategii značky si dokážete napsat i sami. Pod naším vedením vám to ale půjde rychleji. Na jednodenním workshopu vás spolu s dalšími začínajícími podnikateli provedeme jejími nejdůležitějšími částmi.
Pomůže vám vyřešit třeba následující situace:
- Máte skvělý produkt, ale netušíte, jak jeho přednosti vysvětlit lidem.
- Ve firmě je vás jen pár, přesto k zákazníkům mluvíte pokaždé jinak.
- Nejste si jisti, čím se na trhu vlastně odlišujete.
- Cítíte, že je potřeba udělat v tom pořádek a hodit vše na papír, ale prostě vám to nejde.
Jak to probíhá
Na workshop vždy zveme maximálně osm lidí, kteří jsou v podobné situaci jako vy a přichází pracovat na své značce. Strávíme spolu zhruba šest hodin a celým dnem vás provedeme my, konzultanti z Lovebrandu. Rozdáme vám pracovní listy, do kterých budete vyplňovat jednotlivé části strategie.
Workshopem to ale nekončí. Pracovní listy od nás dostanete i v elektronické podobě, takže se doma můžete zamyslet, jestli by nešlo ještě něco vylepšit. Do dvou měsíců od setkání se taky spojíme na půlhodinovou telefonickou konzultaci, při které doladíme poslední detaily vaší strategie. Výsledkem spolupráce tak bude ucelený dokument, který vám pomůže s udržením směru vaší firmy a komunikováním témat, která si s vámi mají vaši zákazníci spojovat.
Co probereme
Dopředu si podle našich pokynů zpracujete analýzu konkurence. Na workshopu samotném pak začneme posláním firmy, abyste si ujasnili, proč vůbec podnikáte a čeho chcete dosáhnout. Popíšeme výhody vaší nabídky, vytipujeme její nevýhody a připravíme argumenty, kterými je zákazníkům vyvracet. Najdeme hlavní odlišující myšlenku, kterou dostanete do všech projevů značky a vymezíte se tak vůči konkurenci. Vybereme taky ideální asociace, které budete cíleně vyvolávat a nakonec sjednotíme komunikaci, aby měli lidi ve vaší značku důvěru.
K čemu vám to bude
Na strategii značky postavíte nejen celý marketing. Pomůže vám i při výběru obchodních partnerů nebo náboru dalších lidí do firmy. Budete vědět, co a jak lidem říkat na sociálních sítích, co napsat na web do záložky o nás a jak vybírat nové produkty do portfolia. Každý den vám bude pomáhat se správně rozhodnout.
Kolik vás to bude stát
9 800 Kč. A co za to přesně dostanete?
- Odborné vedení dvou lektorů v průběhu workshopu.
- Pracovní listy, které se stanou strategií vaší značky.
- Přístup na dopadovou stránku se spoustou článků, které vás na workshop připraví.
- Elektronickou verzi pracovních listů.
- Půlhodinovou telefonickou konzultaci, na kterou se pečlivě připravíme.
- Navrch přidáme oběd a občerstvení během workshopu.
Kdy se do toho pustíme
Momentálně nejsou vypsány termíny. Do formuláře uveďte nejzašší termín, do kdy chcete mít strategii sepsanou a my se vám zkusíme přizpůsobit.
Co na to účastníci, kteří už to mají za sebou?
“Jednodenní workshop se Zuzanou Vyhnánkovou a Ivetou Oršulíkovou byl jednoznačně správnou volbou. Zuzana a Iveta jsou profesionálky každým coulem, jsou vtipné, příjemné, ochotné kdykoli poradit a pomoci. Pod jejich vedením jsme pracovali na strategii, namáhali mozkové závity, získávali skvělé know-how, chytali inspiraci a sdíleli nápady. Díky za skvělý materiál pro další práci na značce i za ochotu k dalším konzultacím.” – Tomáš Oliverius, Akademie Jana Blahoslava
Co když to sám nezvládnu?
Nebudete v tom přece sami! Jsme s vámi celou dobu my. Se školením podnikatelů v oblasti budování značky máme bohaté zkušenosti a ještě se nám nestalo, že bychom naši metodu nedokázali předat. Vše vám ukážeme na praktických příkladech jiných značek a bez strategie té vaší vás domů nepustíme.
Tweet