Workshop, který stmelí tým
Cítíte, že kvůli byznysu zanedbáváte zaměstnance a tak se postupně vytrácí týmový duch? Čeká vás náročné období a vy se potřebujete ujistit, že vás tým podrží? Chcete znovu nastartovat ztracený entusiasmus a ujistit se, že svým lidem stále rozumíte? Sejděte se nimi na celodenním workshopu, který všechny dostane zpátky na jednu loď.
Co vám to přinese?
- názorový soulad v týmu
- obnovení pocitu smyslu práce vašich zaměstnanců
- nové nápady využitelné při rozvoji firmy
- živnou půdu pro změny
Dotazník na problémy v týmu
Než se pustíme do samotného workshopu, rozešleme nejdříve zaměstnancům Dotazník na problémy v týmu. V něm se přímo vyptáme na všechno, co podle nich nefunguje. Při spolupráci s kolegy i nadřízenými, v organizaci jejich dne, v rámci vybavení a pracovního prostředí i z hlediska kontaktu se zákazníky. S nasbíranými daty budeme dál pracovat na workshopu.
Jdeme na to!
Na workshopu se nejdříve zaměříme na výsledky dotazníku – představíme nejčastěji opakující se výtky i nástroj, který vám je jednu po druhé umožní řešit – Mapu bolavých míst. Svěříme ji zodpovědné osobě, která s ní bude dlouhodobě pracovat tak, aby se na žádný z problémů nezapomnělo. To přinese týmu klid a ujištění, že jeho zpětná vazba bude vyslyšena.
Potom obrátíme pozornost týmu naopak k pozitivům. Sepíšeme vše, co v práci funguje, pro co tam zaměstnanci chodí rádi a na co se těší. Tyto myšlenky se stanou základem pro vytvoření Principů spolupráce. Tedy pravidel, na kterých se tým shodne a bude je v práci dobrovolně dodržovat. Každodenní fungování ve firmě se tak oprostí od opakujících se problémů a všem se bude lépe dýchat.
Na závěr zařadíme diskuzi o tom, jaké pocity v zaměstnancích práce u vás vyvolává. Jak se cítí, když se večer vrací domů? A jak, když někomu vypráví, pro koho pracují? To přinese zaměstnavateli i managementu cennou reflexi i představu, jakou pověst jak si skrze šuškandu na trhu práce vytváří.
Čeká vás důležitá změna?
Potřebujete s týmem probrat konkrétní změnu a bojíte se, jak ji přijme? Vymyslíme, jak téma v rámci workshopu citlivě otevřít a získat lidi pro vaši věc. Zařadíme speciální modul, v rámci nějž se mu budeme věnovat.
*Máme ozkoušeno, že tento workshop skvěle funguje jako forma teambuildingu nebo jeho část.
Mám hodně zaměstnanců, hodí se to pro mou firmu?
Maximální počet lidí na workshopu je 15. Pokud je vaše firma větší, bude potřeba jich udělat víc. Není ale naší ambicí vést jich u vás třeba 10. Raději zaškolíme někoho od vás, aby dokázal vést další workshopy sám. Rádi předáme naše know-how, aby se vám to finančně vyplatilo.
Další důvody, proč zapracovat na lidské dimenzi vaší značky, si pak můžete přečíst na našem blogu.
Chcete znovu stmelit tým? Napište nám…
Tweet