Spojujeme síly s agenturou Taste. Co to znamená?
17. 04. 2018 | LovebrandChceme se s vámi podělit o novinku, ze které máme velkou radost. Stali jsme se součástí digitální agentury Taste. Co všechno to znamená? Rádi vám to povíme.
Začali jsme narážet na strop
Když jsme zakládali Lovebrand, měli jsme ještě společně s Mášou ambici mít firmu, která bude užitečná, a práci, která nás bude bavit a dokáže nás zároveň živit. A nešlo to hned hladce.
První rok jsme se hledali. Jakmile jsme dokázali přesvědčit firmy, že má smysl vědomě budovat svoji značku, soustředili jsme se na dvě věci: zvládat nápor práce a rozvíjet postupy brand buildingu, aby se hodil i malým a středním firmám.
Dneska, po téměř pěti letech intenzivní práce, můžeme říct, že se nám to vcelku povedlo. Kromě toho jsme potkali mnoho odvážných a inspirativních lidí, naučili se hrozně moc o problémech malých a středních firem a sami si odnesli zkušenosti, které nám jen tak někdo nevezme.
V posledním roce jsme ale cítili, že narážíme na strop. Víc než polovinu poptávek musíme odmítat. Mezi těmi poptávkami je jen pár takových, které odmítneme, protože nám nejsou osobně blízké. Na dva lidi je těch zbývajících hrozně moc, a i když bychom chtěli pomoct všem firmám, je to nad lidské možnosti. Proto jsme se začali poohlížet po někom, kdo by nám mohl pomoct.
Byla to láska na první Taste
Naše spojení s Tastem vzniklo trochu mimoděk. Celý příběh začal na jaře 2017, kdy nás oslovil Honza Tichý a Sandra s Honzou Makovičkovými, abychom jim pomohli vymyslet značku pro jejich nově vznikající agenturu, která vzešla ze sloučení Media Interactive, Sun Marketingu a Digistory.
Když jsme se jako vždy hned na začátku práce začali bavit o poslání Tastu, bylo jasné, že máme hodně společného. Obě naše firmy by si mohly při naplňování svých poslání dost pomoct.
Posláním Tastu totiž je propojovat různé části digitálního marketingu tak, aby mohl nabídnout ucelené online řešení. Tedy neprodávat jen pépécéčka nebo SEO, ale zvýšení návštěvnosti, tedy vyřešení klientova problému.
Od začátku bylo oběma stranám jasné, že pokud se chce Taste profilovat jako agentura, která klientům nabízí přístup založený na cross-channel marketingu, musí mít ve svém portfoliu služeb i budování značek. My jsme zase viděli možnost mít zodpovědné a stabilní partnery, kteří by mohli navazovat na naši práci.
A tak zkrátka vzniklo spojení, které dává velký smysl oběma stranám. A je to i posun do nové etapy v životě Lovebrandu. Co se změní a co zůstane stejné?
Na co byste se nás asi tak mohli chtít zeptat?
1. Sun, Medio, Digistory. Kdo to sakra je? Vezmeme to postupně. V Sunu jsou specialisti, kteří řeší, aby se o vás lidi dozvěděli. Umí PPC reklamu, SEO a sociální média. Medio vládne číslům – na základě poctivých analýz dokáží navrhnout fungující web. A to že funguje dokládají jak jinak než čísly. A Digistory? Kreativci, kteří dají vašim kampaním směr, tvar, barvu – opět na základě dat o chování zákazníků.
2. Takže jste nové oddělení Tastu? Ne tak úplně. Každá firma funguje samostatně a má své klienty. Když je ale potřeba, spojí se a vytvoří klientovi tým na míru. Klient pak má jednoho projekťáka, ale přitom neztrácí spojení s jednotlivými specialisty.
3. To tedy znamená, že teď budete doporučovat jen kamarády z Tastu? To by asi úplně nešlo. Taste nám pomůže v mnoha situacích, ale někdy je potřeba sáhnout jinam. Necháváme si tedy možnost doporučit takové řešení, které bude nejlepší pro klienta a jeho situaci.
4. Budete se tedy rozrůstat? Jak pak udržíte kvalitu vaší práce? Budeme – už teď je s námi Ivet. Na naší práci si dáváme záležet a i když to není téma, o které bychom se často dělili, máme propracované postupy a způsoby práce. Nebudeme také nabírat žádné “juniory”. Víme, že brand konzultanta může dělat jen člověk, který už má něco odkonzultováno a má široký přehled. Prostě věříme, že i tady se nám podaří držet laťku pěkně vysoko.
5. A Honza s Matezem se tedy stěhují na Bahamy? Taky ne. V Lovebrandu se s námi pořád budete potkávat, ale časem nás bude víc. Chceme se držet toho, že na schůzky i workshopy přijdou vždy minimálně dva lidi. A kdyby vás to zajímalo – přestože nás Portugalsko táhne víc, stěhujeme se na jen na Prahu 1 do Hybernské 32, kde sídlí celý Taste. A má to své nesporné výhody – recepci, minimálně dvakrát větší zasedačku a Matez může konečně jezdit do práce vlakem.
Máte ještě nějaké další otázky, které nás nenapadly? Napište nám na ahoj@lovebrand.cz. Pokud to bude v našich silách, rádi odpovíme.
Tweet