Který ročník vás zajímá? 2018 | 2017 | 2016 | 2015
2018 BRANDstorming: Vybrat nový název pro značku není hračka. Ukážeme vám, jak na to
V roce 2018 se konference o značkách BRANDstorming zaměřila na změny, tedy na to, jak úspěšně provádět rebrandingy, renamingy, repositioningy atp. Celá řada zkušených přednášejících mluvila o tom, jak vymýšlet nové názvy, jak dostat změny dovnitř firmy i do kampaní nebo jak inovativně kreslit novou vizuální identitu značkám.
My jsme se ujali tématu vymýšlení nových názvů. Představili jsme kritéria pro výběr toho správného jména, ukázali několik metod, jak brainstormovat, a upozornili na několik kritických míst v celém procesu. Hlavní myšlenka naší prezentace byla o tom, že pro vymyšlení dobrého názvu nepotřebujete být přehnaně kreativní, důležitější je držet se postupu a vyčerpat všechny možnosti.
A tady je video z přednášky. Kvalita obrazu nic moc, ale audio ujde.
2017 BRANDstorming: Jak vás výzkum mezi zákazníky dovede k lepší značce
Tématem ročníku 2017 byl proces brand buildingu. Nekončící proces, který má ale jasnou posloupnost. Abyste mohli nastavit silnou značku, potřebujete ještě před tím zjistit, jaké je poslání firmy a taky to, jak se chovají zákazníci, co mají rádi, co nesnáší, co na ně platí anebo přímo od nic získat zajímavé nápady.
A právě o poznání zákazníků mluvil ve své přednášce Matez. Podívejte se na prezentaci: je především o tom, jak si uspořádat vlastní online skupinovou diskuzi, ze které dostanete spoustu zajímavých insightů, které využijete nejenom při nastavování značky a při segmentaci cílových skupin, ale i při tvorbě marketingových kampaní a pro inovace dovnitř týmu a směrem k vaší nabídce.
Co si myslí obyčejní lidé o značkách?
Obsah již třetího ročníku BRANDstorming konference jsme si vzali na triko my sami. Honza celou akci moderoval a spolu s Matezem se staral o to, aby každý přednášející přispěl něčím užitečným, co do celého procesu tvorby značky zapadá, a nikdo se nepřekrýval. Jako ice-breaker vzniklo na úvod konference tohle video. Jednoho dne jsme vyrazili ven do ulic, abychom zjistili, co si o značkách myslí nemarkeťáci, nebrandbuildeři – tedy “obyčejní” lidé.
2016 BRANDstorming: 10 tipů, jak může e-shop budovat svou značku
Určitě to také slýcháte: v době, kdy má internetový obchod každý druhý člověk v paneláku, nejde do nekonečna bojovat o zákazníka pouze nejnižší cenou. Jenže čím tedy? Snadno se řekne, že to tedy chce budovat značku, ale jak to provést? Na letošním BRANDstormingu Matez ukázal 10 konkrétních tipů, jak se do toho pustit, i když zrovna nemáte horentní částky na kampaň.
Desatero tipů pro e-shopy
- Zvolte dobrý název, který vás odliší
- Zákazníci se chtějí ztotožnit s posláním značky. Předejte jim ho
- Naslouchejte svým zákazníkům
- Udržte jednotný styl / tonalitu značky
- Ukažte lidskou tvář za e-shopem
- Buďte vidět i off-line
- Ať je nakupování alespoň trochu zážitek, ať potěší
- Dejte něco i těm, kteří nic nenakupují
- Spojte se s trendem nebo komunitou
- Podpořte vlastní šuškandu kolem značky
2016 BRANDstorming: Výzkum – Jaký je stav budování značek v ČR
Honza pro letošní ročník připravil výzkum, ve kterém české firmy odpovídaly na to, jak se jim daří strategicky nastavovat své znáčky, kdo je za to zodpovědný anebo jaké jsou jejich osobně oblíbené značky. Na kompletní výsledky výzkumu i prezentaci se podívejte na www.lovebrand.cz/vyzkum.
2015 BRANDstorming: Aby Hochbranding neodradil malou firmu od budování silné značky
V roce 2015 jsme konferenci BRANDstorming navštívili poprvé. Mluvili jsme o tom, jak se náš přístup ke značkám liší od tradičních postupů, které jsme si pojmenovali jako hochbranding, a proč je náš přístup výhodný zejména pro malé a střední firmy. Říkali jsme si, že bude fajn návštěvníkům konference naservírovat nějaké další ukázky našeho přístupu – konkrétně ty, které mohou sami využít. Je to takový bonus za to, že pěkně poslouchali. Nicméně aby to bylo fér, prezentaci a odkazy dáváme k dispozici pro každého.
Co jsme pro vás připravili?
Co dále?
Máte nějaké otázky? Chcete poradit? Napište nám na ahoj@lovebrand.cz!
Tweetněte nebo nasdílejte tuhle stránku na Facebooku, ať se o tom dozví i ostatní (použijte hashtag #brandcz)
Chcete s námi zůstat ve spojení?
Nechte nám svůj e-mail a my napíšeme, až zase připravíme další užitečné materiály.
Spamovat vás nebudeme – na to nemáme čas.