Budujeme značku: Seriál o tom, jak si krok za krokem vyšperkovat firemní značku
V Lovebrandu se snažíme, aby značkám rozuměla i teta od vedle. Taky věříme, že značka a práce s ní nemusí být žádná velevěda (v #hochbranding totiž nevěříme). Pro spoustu podnikatelů a menších firem je ale svět značek tak nějak zahalen do šera. A proto jsme si padli do oka s webem Podnikatel.cz. Podobně jako my se snaží do světa podnikání přinášet užitečné informace, tipy a dělat vše trochu jasnější. Výsledkem je celkem 11 kousků skládanky, na jejímž konci je značka, kterou budou mít lidi rádi a která bude svým majitelům vydělávat. S naším praktickým seriálem Budujeme značku můžete na své značce začít pracovat sami, aniž byste museli někomu dávat peníze. Má to ale jednu nevýhodu: už se není na co vymlouvat.
Jak tedy začít?
Projděte si všech 11 článků jeden za druhým. Jako když koukáte na vaše oblíbené seriály. Stáhněte si k tomu pracovní listy, protože s nimi to jde líp. A pokud byste měli otázku, nebojte se napsat na ahoj@lovebrand.cz. Protože kdo to nezkusí, nic nezíská.
Přečtěte si všechny články seriálu a začněte pracovat na značce svojí firmy
0. Sedm důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce
Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.
6. Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů
Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.
7. Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy
Logo není vaše značka. Logo je to, co je vidět a co pomáhá lidem si vaši značku vybavit. Nechali byste tuhle práci dělat vaši neteř nebo kluka od vedle?
9. I WC může budovat značku. Zjistěte, kde všude se potkává značka a váš zákazník
Někteří mají pocit, že značku potřebujete, abyste měli lepší kampaně či víc lajků na Facebooku. Analýza touchpointů vás ale přesvědčí, že branding sahá dále.
10. Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?
Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?
Stáhněte si ke článkům pracovní listy. Půjde vám to snadněji
Pracovní listy jsou překvapivě od toho, aby se s nimi pracovalo. My jsme pro vás připravili ke každému článku nějaký. Pomohou vám zaznamenat si všechno důležité, a pokud si poctivě projdete celým seriálem, na konci budete mít materiál, který bude fungovat trochu jako kompas ve vašem podnikání. Vždy, když budete mít pocit, že ztrácíte směr, se můžete ohlédnout zpátky.