V naší přednášce pro e-shopaře jsme rozebrali tři praktické výzkumné metody, které pomáhají v lepším fungování značky: online focus group, jednoduché dotazníky a výzkum hodnoty značky. E-shopy mají oproti běžným kamenným obchodům nevýhodu v tom, že nevidí své zákazníky.
Přitom pochopení toho, jak lidé žijí, co je trápí a z čeho se těší, jak nakupují a jaký mají vztah ke značce, je klíčem ke značce, kterou mají lidi opravdu rádi a tedy i cesta k úspěšnému byznysu. Pokud i vás zajímá, kdo se skrývá za čísly vašich objednávek, podívejte se na prezentaci z konference.
Další užitečné materiály, které se vám budou hodit
Otázky do dotazníku
Nejjednodušší cesta, jak začít s dotazníky, jsou vzorové otázky, které můžete vzít a začít používat. To vás nic nestojí.
Seriál o měření značky
Dali jsme dohromady seznam metod, zdrojů a postupů, které vám pomohou zjistit, jak funguje vaše značka.
Jak je na tom vaše značka?
Pokud jste se o značku až do dneška nezajímali, tohle bude první stránka, kterou byste měli navštívit. Zkontrolujte si značku!”
Video na MladýPodnikatel.cz
Poslechněte si Matezův rozhovor na podobné téma pro server MladýPodnikatel.cz. Tedy jak budovat značku e-shopům.
Seriál o budování značky
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali seriál o jedenácti článcích o tom, jak sám podnikatel může vyšperkovat svou značku.
Potřebujete online focusku?
Podívejte se, jak by mohl vypadat tento výzkum, kdybychom ho pro vás realizovali my. Najdete tu i zkušenosti našich klientů.
Zakladní slovníček brandingu
Pro server Podnikatel.cz jsme sepsali slovníček všech termínů spojených s budováním značky. Zjistíte, jak to vidíme my.
10 tipů pro e-shopy
Podívejte se na Matezovu přednášku z Shopcampu. Je to sice z roku 2016, ale všechny ty tipy pro budování značky e-shopu stále platí.
Výzkum hodnoty značky
Response.now je startup, který už nám párkrát pomohl udělat rychle a za rozumné peníze výzkum hodnoty značky. Mrkněte na ně.
Chcete s námi zůstat ve spojení?
Nechte nám svůj e-mail a my napíšeme, až zase připravíme další užitečné materiály.
Spamovat vás nebudeme – na to nemáme čas.