Naše přednáška pro rok 2018 vychází z té loňské. A má to velmi jednoduchý důvod – marketingový základ, na který byste si měli najít čas i v začátcích podnikání, se za ten rok nezměnil. Tak jsme naši prezentaci oživili o nové příklady, zdroje informací a podělili se o nové zkušenosti. Tady je!
Přednáška a video z Rozjezdů 2017: Inspirujte se: Dobrá značka vám nakopne podnikání
Pro Rozjezdy 2017 jsme si připravili přednášku o nejnutnějším základu, který potřebuje každá firma, když je na začátku svého podnikání. Bavíme se tedy o základním poslání značky, jejím názvu, logu a nejjednodušším, ale zároveň nejdůležitějším marketingu, kterým je šuškanda. Inspirujeme vás celou řadou ukázek firem, které jsou stejně velké jako ty vaše. Připomeňte si naši prezentaci.
Přednáška z 2016: Posuňte svou značku na vyšší úroveň
Naše prezentace z finále navazuje na prezentaci z úvodních regionálních kol (najdete ji níže). Po tom, co jsme v ní ukázali, jak si postavit základy značky, se teď pouštíme o úroveň výš. Naučíme vás, jak spolu souvisí cílová skupiny, její segmenty a persony, jak na výzkumy, proč jsou důležitá pravidla i tonalita komunikace a jak na základě vašeho poslání stavět marketing. Prostě spousta praktických informací, jejichž cílem je pomoct vám vaši značku dostat mezi lidi.
Přednáška z regionálních kol 2016: Začněte už od začátku stavět svůj lovebrand
Díky T-mobilu máme možnost ukázat začínajícím podnikatelům, jak jim může správně nastavená značka pomoct s byznysem už na začátku. Jen je potřeba ji aspoň trochu systematicky stavět. Některé základní stavební kameny jsme ukázali v regionálních kolech seminářů, které se konají v krajských městech. Tady si můžete připomenout naši prezentaci, stáhnout si pracovní listy a pustit se do studia dalších materiálů, které jsme si pro vás nachystali.
Užitečné materiály, o kterých byla řeč
Přednáška z 2015: Šest věcí, které nakopnou vaši značku na Facebooku
Na vyhlášení výsledků soutěže Rozjezdy roku jsme mluvili o Facebooku. A i když si možná říkáte, že na Facebooku by měla být každá značka prostě proto, že je to moderní a vlastně už i normální, my si to nemyslíme. Facebook je marketingový kanál jako každý jiný a ještě než si svou Stránku na Facebooku založíte, měli byste si alespoň rámcově rozmyslet, proč to děláte a co by od toho měla vaše značka získat. Přesně tím jsme začali i naši prezentaci, ve které jsme všem zúčastněným podnikatelům ukázali několik tipů, díky kterým mohou svou značku na Facebooku posunout dál.
Odkazy, které se vám budou hodit
Zkontrolujte si sami svou Facebook Stránku
Svět stále šílí z Facebooku a i na nás se lidi často obrací s pořád stejnými otázkami – jak často publikovat, který obsah funguje nejlépe, co zlepšit na naší Facebook Stránce apod. Rozhodli jsme se tomu jít naproti a trochu rozvířit diskuzi o tom, co na Facebooku funguje.
Co dále?
Máte nějaké otázky? Chcete poradit? Napište nám na ahoj@lovebrand.cz!
Chcete s námi zůstat ve spojení?
Nechte nám svůj e-mail a my napíšeme, až zase připravíme další užitečné materiály.
Spamovat vás nebudeme – na to nemáme čas.